Kumpulan Informasi Tentang Barang Antik Lengkap

Kamis, 22 Oktober 2020

Meja Solek Antik

Kemudian mereka mula menggunakan logam tembaga dan besi. Happy buying and selling.

Pin On Baju Kurung

Itu apa yang iman lutfi perolehi dari hasil kajian ringkasnya.

Meja solek antik. Meja solek kayu jati sold almari solek daripada kayu jati. Alas meja menggunakan marmardoffpersegi berwarna abu abu ukuran p 46 5 cm x l 25 5 cm merupakan pengaruh dari gayathe dutch colonial. Eeq antik meja solek almari lama dressing table.

Anda bisa memiliki hiasan dinding kayu ukiran bali motif anggur diameter 25cm juga lho. Pada zaman dahulu permukaan reflektif diperoleh dengan menggilap batu datar. Tujuan blog ini dilahirkan adalah untuk memaparkan segala koleksi porcelain antik yang ada dalam simpanan saya bersama rakan rakan lain yang mempunyai minat yang sama.

Meja solek antik fully restored full set rm 470 tolong jgn tanya harga atau ukuran masa buat pertanyaan kerana ada tertulis dlm iklan dan saya x mampu nk ingat semua sekali kerana ada lebeh dr 4 000 iklan serious buyer only please tlg jgn mempermain kan perasaan seorang peniaga dan juga masa yg amat berharga. Juga tempahan dari orang subang jaya selangor. Walaubagaimanapun jika ada item.

Meja solek antik 3 cermin fully restored full set rm 470 tolong jgn tanya harga atau ukuran masa buat pertanyaan kerana ada tertulis dlm iklan dan saya x mampu nk ingat semua sekali kerana ada lebeh dr 4 000 iklan. Disamping itu pengunjung juga boleh membeli perabot klasik dan antik yang kami tawarkan di bawah harga pasaran. Meja solek antik for rm 300 at gerik perak.

Dengan diameter 30 cm dan tebal 2 5 cm anda bisa membelinya di bukalapak seharga rp 366 600. Oleh seba itu aku x restore semula. Tapi kalau ada yang minta siap restore boleh diatur.

Sedang membelek meja solek itu ada satu ukiran yang berbentuk tulisan sankrit. Hiasan yang terbuat dari bahan kayu suwar ini hadir dalam warna cokelat natural yang antik. Urat kayu yang sangat cantik.

Eeq antik meja solek 3 cermin almari lama. Sunday october 19 2008. Find almost anything for sale in malaysia on mudah my malaysia s largest marketplace.

Meja solek kaki diamond meja solek ni di buat dari kayu jati burma dan dalam keadaan yang sangat kukuh dan baik. Meja solek dengan cermin. Antik atau antik menyokong gaya tahun tahun yang lalu sebagai peringatan tahun manusia yang berpanjangan dan seni panjang.

Cawan antik antique oriental bank mug cup.

1 Meja Solek Kayu Furniture Decoration For Sale In Melaka Tengah Melaka Furniture Decor Decor Find Furniture

Exploring Hyperrealism Drawing And Painting Techniques Video In 2020 Art Drawings Simple Art Drawings Sketches Simple 3d Art Drawing

Image Result For Ruko Dengan Pasangan Batu Bata Batik Rumah Batu Bata Ruko

Perabot Jati Kerusi Dan Meja Solek Furniture Decoration For Sale In Batu Caves Selangor Home Decor Decor Entryway Tables

Jepara Art Furnicraft Jual Mebel Minimalis Jati Furniture Antik Meja Makan Mebel Rumah


0 komentar:

Posting Komentar